Informujemy, że trwają zapisy na rok szkolny 2024/2025. Zapraszamy do kontaktu.

Zapraszamy na darmowe warsztaty zapoznawcze, które odbędą się w dniach 4 września (17.00), 6 września (17.00) oraz 7 września (9.00) w ZS 6 im. Mikołaja Kopernika w Rudzie Śląskiej, ul. Kałusa 3. W programie m. in. nauka programowania oraz wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie uczenia się. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu.

Oferta

Nasza Akademia kształci młodych programistów na różnych poziomach w zależności od wieku oraz stopnia zaawansowania. Oferujemy kilka ścieżek rozwoju:

dotnet

Poznajemy środowisko .NET

Wiek: 12+
3 poziomy
Kompleksowa ścieżka zajęć z programowania - od nauki podstaw, do budowania kompletnych aplikacji w języku C#. W tym kursie uczymy się pracy z technologiami Microsoftu - tworzenia podstawowych aplikacji konsolowych, okienkowych oraz serwerowych.
html

Tworzymy świat stron internetowych

Wiek: 10+
4 poziomy
W tym kursie zgłębiamy wszystkie tajniki tworzenia stron oraz aplikacji internetowych. Poznajemy języki HTML, CSS, JavaScript i tworzymy oparte o nie strony. Następnie tworzymy aplikacje internetowe z frameworkiem Angular.
unity

Gry komputerowe

Wiek: 10+
3 poziomy
Kurs podzielony na dwa etapy:
  • Poziom pierwszy - programowanie gier w języku Scratch, gdzie zapoznajemy się z typowymi problemami tworzenia gier komputerowych.
  • Kolejne poziomy - programowanie gier w środowisku Unity, z wykorzystaniem języka C#.
Istnieje możliwość rozpoczęcia kursu od poziomu drugiego.
python

Programujemy w Python

Wiek: 10+
3 poziomy
Kurs oferuje poznanie języka Python, który posiada bardzo szeroki wachlarz zastosowań oraz jest stosunkowo łatwy do nauki. Na zajęciach uczymy się m. in. podstaw Pythona, następnie tworzymy aplikacje (np. graficzne), a finalnie poznajemy sposoby na przetwarzanie danych w Pythonie.
cpu

Embedded, czyli świat elektroniki

Wiek: 12+
2 poziomy
Uczymy się programowania systemów wbudowanych. Początkowo uczymy się podstaw elektroniki, następnie samodzielnie budujemy obwody elektroniczne, by kolejnie (za pomocą własnoręcznie napisanych programów) rozwiązywać złożone problemy elektroniczne.